Kikapcs 5 napos mindfulness kihívás

5 meditáció | Egy óra | kezdő | Összeállította: Krajcsó Nelli

Nincs aktív előfizetésed

Előfizetés

Tanulj meg kikapcsolni meditációval és mindfulness gyakorlatokkal! 

 

Miért nem tudunk kikapcsolni?

A nyár a szabadságok időszaka, a kikapcsolás évszaka. Azonban hiába utazunk el inspiráló, nyugalmat árasztó tájakra, sokszor nehéz kikapcsolnunk. Talán ilyenkor vesszük észre a legélesebben, hogy nem tudunk lekapcsolódni a mindennapokról. Pörög az agyunk, nem tudjuk letenni a telefonunkat, teletervezzük a napunkat. A létezés, a semmittevés, a kikapcsolás a mai embernek óriási kihívás, hiszen legtöbben kondicionálva vagyunk a 0-24-es elérhetőségre, az ingerkeresésre, a túlprogramozásra. Ahogy szoktuk mondani: bárhová mész, ott vagy. Az agyunkat nem lehet csak úgy szabadságra küldeni, kivéve, ha megtanuljuk, hogyan kell.

 

Meditálj és tanulj meg kikapcsolni!

A meditáció és a tudatos jelenlét, azaz a mindfulness gyakorlása az egyik legjobb tréning, amit alkalmazhatunk kikapcsolás céljából. Ezek a gyakorlatok abban segíthetnek, hogy testünket és elménket is megtanuljuk tehermentesíteni. 

  1. A test átlélegzése
  2. A feszültség elengedése a testben
  3. Mozgás és együttérzés a nap végén
  4. Engedd el a gondolatokat és aludj jól
  5. Csendesítsd le az érzelmi viharokat, fókuszálj
Ha tetszik a kihívásunk, és szeretnél további meditációkat kipróbálni ingyenesen a jövőben, iratkozz fel hírlevelünkre az oldal alján! ⬇️

 

A kihívás meditációi:

Kikapcs 1 • A test átlélegzése

15 perc

Kikapcs 2 • A feszültség elengedése a testben

11 perc

Kikapcs 3 • Együttérző napvégi meditáció

11 perc

Kikapcs 4 • Alvás - gondolatok elengedése

11 perc

Kikapcs 5 • Fókusz - kéz a hasfalon

10 perc


© SlowTime 2022
Hírlevél

© SlowTime 2022